Katalog radova
Selektirani autori i radovi
Marina Badurina
Ivana Bakal
Matea Banoža-Blažević
Carlos Ignacio Bellante
Aleksandar Bezinović
Duška Boban
Eugen Borkovsky
Lidia Boševski
Ivana Butković
Vanda Čizmek
Anastazija Debelli
Design Bureau Izvorka Jurić
Gordana Drinković
Emilija Duparova
Nina Đurđević
Nadica Eichhorn
Damr Fabijanić
Igor Galaš
Damir Gamulin
Damir Gamulin, Antun Sevšek
Karlo Gross
Hamper studio
Ajla Hebib Špoljarec
Jadranka Hlupić Dujmušić, Petra Krpan
Ruža Hodak
Ana Hrćan Šojat
Paulina Jazvić
Dominique Jurić
Matko Kezele
Ivan Klisurić
Vesna Kolobarić
Draga Komparak
Kuna zlatica
Paola Lugarić
Dominik Meštrović-Hajzler
Alida Mezić
Zdravko Milić
Ivana Mrčela
Ivian Kan Mujezinović
Natalija Nikpalj
Mirna Oštarić Kerr
Tena Pavletić
Ira Payer
Mario Periša
Danijela Pičuljan
Lili Poljak
Katarina Radošević Galić
Julijana Rodić Ozimec
Milena Rogulj
Yasna Skorup Krneta
Diana Sokolić
Danijel Srdarev
Sanja Stani
Jana Stoić
Studenti TTF-a kolegij Kreiranje odjeće
Studio I-GLE
Studio Sonda
Renata Svetić
Sanja Šebalj
thinkobjects studio
Mirjana Tomašević Dančević
Mario Tomša
Anselmo Tumpić
Snježana Vego
Ivona Verbanac
Ana Vivoda
Janez Vlachy
Anton Vrlić
Nikola Zelmanović
kolegij Kreiranje odjeće
Rapsodija u žuto-plavom
s malo piksela
tekstil, metalne kopče, elektronika
tapeciranje
300 x 300 x 300 cm
2017.
autori projekta: mentor: doc.art. Paulina Jazvić,
asistent: mag.art. Ivana Mrčela; sudionici na projektu: studenti diplomskog studija modni dizajn, kolegij kreiranje odjeće VI a, Mina Dobrić, Matea Poldrugač, Sandra Krasnodenski, Petra Škrnanc, Eni Vrkljan, Helena Špiljarić, Filip Čančer, Romina Zahtila, Lukrecija Mesek, Nina Martić, Tihana Habek, Antea Piplica, Tena Zovak, Anđela Markušić, Mateja Kuzmić
Govori se kako danas ljudi žive u ”dva paralelna svijeta - stvarnom i medijskom”. Mediji uvelike formiraju suvremeno potrošačko društvo i kulturu. Utječu na perceptivne sustave pojedinca namećući svoj diskurs te formirajući industriju iluzija i kulturu želje. U takvom društvu identitet se bazira na potrošnji. U tom društvu potrošnja je postala samoj sebi svrha i stoga samu sebe pokreće. Fluidnost identiteta, karakteristična za postmoderno potrošačko društvo omogućava projektiranje identiteta kroz potrošačke obrasce. Odjeća, zidovi, namještaj i svakodnevni predmeti obučeni su istim ponavljajućim tekstilnim uzorkom, s kojim prestaje borba protiv gubitka individualnosti te je svojevrsni odgovor na unifikaciju prostora i intime. Rad je svojevrsna kritika današnjeg društva, preplavljenog društvenim mrežama te lažnim prikazom socijalnog angažmana koji dovodi do gubitka identiteta.