Katalog radova
Selektirani autori i radovi
Marina Badurina
Ivana Bakal
Matea Banoža-Blažević
Carlos Ignacio Bellante
Aleksandar Bezinović
Duška Boban
Eugen Borkovsky
Lidia Boševski
Ivana Butković
Vanda Čizmek
Anastazija Debelli
Design Bureau Izvorka Jurić
Gordana Drinković
Emilija Duparova
Nina Đurđević
Nadica Eichhorn
Damr Fabijanić
Igor Galaš
Damir Gamulin
Damir Gamulin, Antun Sevšek
Karlo Gross
Hamper studio
Ajla Hebib Špoljarec
Jadranka Hlupić Dujmušić, Petra Krpan
Ruža Hodak
Ana Hrćan Šojat
Paulina Jazvić
Dominique Jurić
Matko Kezele
Ivan Klisurić
Vesna Kolobarić
Draga Komparak
Kuna zlatica
Paola Lugarić
Dominik Meštrović-Hajzler
Alida Mezić
Zdravko Milić
Ivana Mrčela
Ivian Kan Mujezinović
Natalija Nikpalj
Mirna Oštarić Kerr
Tena Pavletić
Ira Payer
Mario Periša
Danijela Pičuljan
Lili Poljak
Katarina Radošević Galić
Julijana Rodić Ozimec
Milena Rogulj
Yasna Skorup Krneta
Diana Sokolić
Danijel Srdarev
Sanja Stani
Jana Stoić
Studenti TTF-a kolegij Kreiranje odjeće
Studio I-GLE
Studio Sonda
Renata Svetić
Sanja Šebalj
thinkobjects studio
Mirjana Tomašević Dančević
Mario Tomša
Anselmo Tumpić
Snježana Vego
Ivona Verbanac
Ana Vivoda
Janez Vlachy
Anton Vrlić
Nikola Zelmanović
Raspadanja u plavo (triptih)
staklo i bijeli beton
mozaik
3 x (40 x 40 x 2.5 cm)
2017.
Koncept ”Raspadanja” tematizira problematiku kulturne baštine u Hrvatskoj, njeno stanje, očuvanje, ulaganje, prenošenje budućim naraštajima. Kao motiv sam uzeo pašku čipku i to iz više razloga. Paška čipka proglašena je nematerijalnim kulturnim dobrom RH te je njena izrada zbog specifičnosti stavljena na popis nematerijalne kulturne baštine UNESCO-a. Drugi razlog je onaj praktične prirode. Specifičnosti paške čipke je što je ona geometrijskog oblika za razliku od one lepoglavske koja uglavnom koristi vegetabilne forme. Tu se vraćamo u povijest mozaika to jest na sami početak kada su prvi mozaici nastali na bliskom istoku, u Grčkoj te kasnije u Rimu bili bitonalni i geometrijski. Jednako tako su i paške čipke koje unutar kruga, kvadrata ili elipse nižu sljedove punih i praznih ploha. Još je jedna poveznica, to jest sličnost same minuciozne izrade koja iziskuje strpljenje i predanost. ”Raspadanja” su kompaktne plohe na kojima se motiv čipke raspada, nestaje. Na taj sam način htio izraziti stanje kulturne baštine u Hrvatskoj koja se premalo promovira, obnavlja i ostavlja propadanju radi ne postojanja modela njenog redovitog financiranja i održavanja. Sami mozaici su izrađeni direktnom tehnikom gdje kockice od plavog stakla se blago uzdižu iz podloge od bijelog betona.