Katalog radova
Selektirani autori i radovi
Marina Badurina
Ivana Bakal
Matea Banoža-Blažević
Carlos Ignacio Bellante
Aleksandar Bezinović
Duška Boban
Eugen Borkovsky
Lidia Boševski
Ivana Butković
Vanda Čizmek
Anastazija Debelli
Design Bureau Izvorka Jurić
Gordana Drinković
Emilija Duparova
Nina Đurđević
Nadica Eichhorn
Damr Fabijanić
Igor Galaš
Damir Gamulin
Damir Gamulin, Antun Sevšek
Karlo Gross
Hamper studio
Ajla Hebib Špoljarec
Jadranka Hlupić Dujmušić, Petra Krpan
Ruža Hodak
Ana Hrćan Šojat
Paulina Jazvić
Dominique Jurić
Matko Kezele
Ivan Klisurić
Vesna Kolobarić
Draga Komparak
Kuna zlatica
Paola Lugarić
Dominik Meštrović-Hajzler
Alida Mezić
Zdravko Milić
Ivana Mrčela
Ivian Kan Mujezinović
Natalija Nikpalj
Mirna Oštarić Kerr
Tena Pavletić
Ira Payer
Mario Periša
Danijela Pičuljan
Lili Poljak
Katarina Radošević Galić
Julijana Rodić Ozimec
Milena Rogulj
Yasna Skorup Krneta
Diana Sokolić
Danijel Srdarev
Sanja Stani
Jana Stoić
Studenti TTF-a kolegij Kreiranje odjeće
Studio I-GLE
Studio Sonda
Renata Svetić
Sanja Šebalj
thinkobjects studio
Mirjana Tomašević Dančević
Mario Tomša
Anselmo Tumpić
Snježana Vego
Ivona Verbanac
Ana Vivoda
Janez Vlachy
Anton Vrlić
Nikola Zelmanović
Nikola Radeljković / NumenForUse, učenici Škole primijenjene umjetnosti i dizajna
instalacija, parazitska intervencija u javnom prostoru –‘work in progress’
(11. 10. – 28. 10. 2017.)
ispred Škole primijenjene umjetnosti i dizajna, Trg Republike Hrvatske 11
OSB ploče, drvena potkonstrukcija
okvirni gabariti intervencije: 2 x (500 x 1000 cm),
cjelokupna visina do 200 cm
u radionici i procesu sudjeluju učenici
Škole za primijenjenu umjetnost i dizajn, Zagreb
2017.
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna, Zagreb
Odjel unutrašnje arhitekture
učenici: Marija Čop, Sara Ivanković, Milica Katić, Paula Kolaković,
Max Kostelac, Bruno Krehula, Patrik Kostić, Klea Križ, Nina Petti Amulić, Nina Pospiš, Veronika Putak, Ana Ratkajec, Iva Sokol,
Anja Šoštar, Tina Štajcer, Marija Tunjić, Karla Zrinščak
profesori: Bernarda Cesar, Marina Ćurković, Dinka Pavelić,
Nenad Weltinger
Zašto radionica?
Radionica je, po našem iskustvu, najbrža metoda konkretne, iskustvene i obostrane edukacije. Interaktivna arena nepredvidivih scenarija koja može rezultirati iznenađujućim rješenjima.
Zašto učenici ŠPUD-a?
Svjedoci smo radikalnih promjena paradigmi autorstva i disciplina koje se mijenjaju unutar iste generacije mladih ljudi koji će oblikovati svoju i našu budućnost. Hibridne ljudske aktivnosti poput dizajna i primijenjene umjetnosti u tom tempu mogu ili potonuti u manirizam koji je sam sebi svrha ili, još gore u onaj u službi poticanja ionako pretjerane potrošnje. Ili biti stjegonoša održivosti i inkluzivnosti, u svim sferama i tumačenjima tih pojmova.
Zašto trg ispred ŠPUD-a?
Trg ispred škole odabran je kako zbog neposredne blizine lokacije sudionicima radionica, ali još i više zbog potrebe ukazivanja na mogućnost privremenih intervencija koje će problematizirati, te možda djelomično i sanirati posljedice trajnih intervencija u javnom prostoru, naročito ovakvom prostoru opterećenom društveno-političkom stigmom.
Zašto parazitska instalacija?
Svaka arhitektura trebala bi izvirati iz svog konteksta. Dizajniranje funkcionalne instalacije niti nije ništa drugo no pronalaženje uporišnih točka i izgradnja strukture na tim točkama u prostoru i vremenu. Primjenom ove strategije najbrže i najekonomičnije postižu se rezultati u kontinuiranom naporu za sprečavanje potpunog podređivanja prostornih resursa bezobzirnoj i bezličnoj korporacijskoj logici i estetici.