Katalog radova
Selektirani autori i radovi
Marina Badurina
Ivana Bakal
Matea Banoža-Blažević
Carlos Ignacio Bellante
Aleksandar Bezinović
Duška Boban
Eugen Borkovsky
Lidia Boševski
Ivana Butković
Vanda Čizmek
Anastazija Debelli
Design Bureau Izvorka Jurić
Gordana Drinković
Emilija Duparova
Nina Đurđević
Nadica Eichhorn
Damr Fabijanić
Igor Galaš
Damir Gamulin
Damir Gamulin, Antun Sevšek
Karlo Gross
Hamper studio
Ajla Hebib Špoljarec
Jadranka Hlupić Dujmušić, Petra Krpan
Ruža Hodak
Ana Hrćan Šojat
Paulina Jazvić
Dominique Jurić
Matko Kezele
Ivan Klisurić
Vesna Kolobarić
Draga Komparak
Kuna zlatica
Paola Lugarić
Dominik Meštrović-Hajzler
Alida Mezić
Zdravko Milić
Ivana Mrčela
Ivian Kan Mujezinović
Natalija Nikpalj
Mirna Oštarić Kerr
Tena Pavletić
Ira Payer
Mario Periša
Danijela Pičuljan
Lili Poljak
Katarina Radošević Galić
Julijana Rodić Ozimec
Milena Rogulj
Yasna Skorup Krneta
Diana Sokolić
Danijel Srdarev
Sanja Stani
Jana Stoić
Studenti TTF-a kolegij Kreiranje odjeće
Studio I-GLE
Studio Sonda
Renata Svetić
Sanja Šebalj
thinkobjects studio
Mirjana Tomašević Dančević
Mario Tomša
Anselmo Tumpić
Snježana Vego
Ivona Verbanac
Ana Vivoda
Janez Vlachy
Anton Vrlić
Nikola Zelmanović
Does it look good on me?
instalacija
poliester folija, akril
poliester folija, akril
200 x 600 x 1300 cm
2017.
Ovim radom, instalacijom, propitujem odnos umjetničkog rada korištenog u praktične svrhe. Umjetničko djelo na neki način postaje kabinom za isprobavanje odjeće. Svaki komad odjeće je linijski nacrtan pomoću akrila na površini polyester mreže u istoj boji u prirodnoj veličini, a prozirnost mreže omogućuje međusobno prožimanje radova, te njihovo “isprobavanje”. Linearni crteži se međusobno prožimaju, lebde poput memorije koja je utisnuta u svaki odjevni komad a danas te iste stvari poprimaju novu memoriju upravo pomoću ovog postava. Oni su artefakti u kojem se susreću stari prostor i vrijeme s novima. Posjetitelji će moći “ulaziti” u instalaciju, tj. isprobavati odjeću koja visi. Ovim radom zapravo propitujem odnos prema odjeći koja još nije izrađena: hoće li ona ispuniti svoju osnovnu svrhu da bude izrađena i omota tijelo ili je dovoljno da bude (i ostane) samo dio postava poprimajući performativni potencijal.