Katalog radova
Selektirani autori i radovi
Marina Badurina
Ivana Bakal
Matea Banoža-Blažević
Carlos Ignacio Bellante
Aleksandar Bezinović
Duška Boban
Eugen Borkovsky
Lidia Boševski
Ivana Butković
Vanda Čizmek
Anastazija Debelli
Design Bureau Izvorka Jurić
Gordana Drinković
Emilija Duparova
Nina Đurđević
Nadica Eichhorn
Damr Fabijanić
Igor Galaš
Damir Gamulin
Damir Gamulin, Antun Sevšek
Karlo Gross
Hamper studio
Ajla Hebib Špoljarec
Jadranka Hlupić Dujmušić, Petra Krpan
Ruža Hodak
Ana Hrćan Šojat
Paulina Jazvić
Dominique Jurić
Matko Kezele
Ivan Klisurić
Vesna Kolobarić
Draga Komparak
Kuna zlatica
Paola Lugarić
Dominik Meštrović-Hajzler
Alida Mezić
Zdravko Milić
Ivana Mrčela
Ivian Kan Mujezinović
Natalija Nikpalj
Mirna Oštarić Kerr
Tena Pavletić
Ira Payer
Mario Periša
Danijela Pičuljan
Lili Poljak
Katarina Radošević Galić
Julijana Rodić Ozimec
Milena Rogulj
Yasna Skorup Krneta
Diana Sokolić
Danijel Srdarev
Sanja Stani
Jana Stoić
Studenti TTF-a kolegij Kreiranje odjeće
Studio I-GLE
Studio Sonda
Renata Svetić
Sanja Šebalj
thinkobjects studio
Mirjana Tomašević Dančević
Mario Tomša
Anselmo Tumpić
Snježana Vego
Ivona Verbanac
Ana Vivoda
Janez Vlachy
Anton Vrlić
Nikola Zelmanović
Ivana Bakal
Dama s kišobranom
kartonska izolacija “saće”,
uporabni predmeti (kišobran i sl.), žica
kombinirana tehnika
190 x 120 x 120 cm
Fotografija: Stjepan Gluščić
2015.
IZVAN KONKURENCIJE
Radom se istražuje vizualno kazalište i kazalište objekta. Kontekstualizira se neprimjenjivo i primjenjivo kroz instalaciju u prostoru naravne veličine. Instalacija može po mogućnosti prevladati svoju ne-primjenjivu funkciju oživljavanjem figure/kostima u vizualnom ili virtualnom kazalištu. Time je mogući izvođač podređen kostimu/instalaciji poput Schlemmerovih figura u Trijadičkom baletu (Bauhaus). Izrađen je od kartonskog materijala “saća” koji svojim strukturom asocira na pčelinje saće, a služi za termo i zvučnu izolaciju u proizvodnji vrata. Forma krinoline dobivena je podsuknjom od varene žice. Rad je u svojoj osnovi inspiriran renesansnim povijesnim razdobljem u odijevanju, a za njegovu su realizaciju korišteni likovno dorađeni upotrebni i reciklirani materijali. Rad je izložen na krojačkoj lutki od stiropora s glavom i oglavljem, te tako predstavlja cjelinu.