Katalog radova
Selektirani autori i radovi
Marina Badurina
Ivana Bakal
Matea Banoža-Blažević
Carlos Ignacio Bellante
Aleksandar Bezinović
Duška Boban
Eugen Borkovsky
Lidia Boševski
Ivana Butković
Vanda Čizmek
Anastazija Debelli
Design Bureau Izvorka Jurić
Gordana Drinković
Emilija Duparova
Nina Đurđević
Nadica Eichhorn
Damr Fabijanić
Igor Galaš
Damir Gamulin
Damir Gamulin, Antun Sevšek
Karlo Gross
Hamper studio
Ajla Hebib Špoljarec
Jadranka Hlupić Dujmušić, Petra Krpan
Ruža Hodak
Ana Hrćan Šojat
Paulina Jazvić
Dominique Jurić
Matko Kezele
Ivan Klisurić
Vesna Kolobarić
Draga Komparak
Kuna zlatica
Paola Lugarić
Dominik Meštrović-Hajzler
Alida Mezić
Zdravko Milić
Ivana Mrčela
Ivian Kan Mujezinović
Natalija Nikpalj
Mirna Oštarić Kerr
Tena Pavletić
Ira Payer
Mario Periša
Danijela Pičuljan
Lili Poljak
Katarina Radošević Galić
Julijana Rodić Ozimec
Milena Rogulj
Yasna Skorup Krneta
Diana Sokolić
Danijel Srdarev
Sanja Stani
Jana Stoić
Studenti TTF-a kolegij Kreiranje odjeće
Studio I-GLE
Studio Sonda
Renata Svetić
Sanja Šebalj
thinkobjects studio
Mirjana Tomašević Dančević
Mario Tomša
Anselmo Tumpić
Snježana Vego
Ivona Verbanac
Ana Vivoda
Janez Vlachy
Anton Vrlić
Nikola Zelmanović
Glačalo vs. crni kvadrat
– Iz serije Upute za uporabu
pegla i termoosjetljivo platno
pegla, drvo, arduino
120 x 45 x 45 cm
2016.
Rad se sastoji od crnog platna i pegle, postavljene tako da je stražnja strana pegle, ploha koja se grije, okrenuta prema platnu. Rad je interaktivan, u smislu da je sudjelovanje publike ključno za njegovu aktivaciju, kako bi rad “oživio”, proradio. Na podu se nalazi pedala i kad posjetitelj odluči pritisnuti pedalu uključi se elektronički mehanizam koji pokrene zagrijavanje kontejnera punog vode. Kada voda dosegne određenu temperaturu, pegla izbaci paru koja pokrene reakciju na platnu koje je premazano crnom termoosjetljivom bojom. Termoosjetljiva boja u kontaktu sa parom nestane te se pojavi spektar boja, koji je prethodno bio nevidljiv, skriven iza prividne crnine platna.U zadnjoj seriji radova naslovljenoj “Upute za uporabu” na kojima radim želim koristiti vrlo jednostavnu tehnologiju i predmete svakodnevne upotrebe u kućanstvu, kao na primjer peglu, sušilo za kosu, usisavač, zamrzivač i slično. Sve su to jednostavni, prepoznatljivi predmeti, osnovne i svima pristupačne tehnologije koje smo navikli koristiti u svakodnevnom i obiteljskom životu, te im malom intervencijom dajem novu funkciju. Vrlo mi je važan “prijateljski” odnos s publikom. Volio bih da publika na jedan zabavan način ima interakciju sa umjetničkim radom. Tiho, monolitno crno platno poput Crnog kvadrata Kazimira Maljeviča “oživi” zahvaljujući interakciji publike s radom koristeći jednu “običnu” peglu. Iza misterioznosti i serioznosti crne površine čarobno se pojavi spektar boja. Slike se transformirane pod sredstvom dostupne tehnologije koja odaje efekt kompleksne inovacije, gotovo magije.