Katalog radova
Selektirani autori i radovi
Marina Badurina
Ivana Bakal
Matea Banoža-Blažević
Carlos Ignacio Bellante
Aleksandar Bezinović
Duška Boban
Eugen Borkovsky
Lidia Boševski
Ivana Butković
Vanda Čizmek
Anastazija Debelli
Design Bureau Izvorka Jurić
Gordana Drinković
Emilija Duparova
Nina Đurđević
Nadica Eichhorn
Damr Fabijanić
Igor Galaš
Damir Gamulin
Damir Gamulin, Antun Sevšek
Karlo Gross
Hamper studio
Ajla Hebib Špoljarec
Jadranka Hlupić Dujmušić, Petra Krpan
Ruža Hodak
Ana Hrćan Šojat
Paulina Jazvić
Dominique Jurić
Matko Kezele
Ivan Klisurić
Vesna Kolobarić
Draga Komparak
Kuna zlatica
Paola Lugarić
Dominik Meštrović-Hajzler
Alida Mezić
Zdravko Milić
Ivana Mrčela
Ivian Kan Mujezinović
Natalija Nikpalj
Mirna Oštarić Kerr
Tena Pavletić
Ira Payer
Mario Periša
Danijela Pičuljan
Lili Poljak
Katarina Radošević Galić
Julijana Rodić Ozimec
Milena Rogulj
Yasna Skorup Krneta
Diana Sokolić
Danijel Srdarev
Sanja Stani
Jana Stoić
Studenti TTF-a kolegij Kreiranje odjeće
Studio I-GLE
Studio Sonda
Renata Svetić
Sanja Šebalj
thinkobjects studio
Mirjana Tomašević Dančević
Mario Tomša
Anselmo Tumpić
Snježana Vego
Ivona Verbanac
Ana Vivoda
Janez Vlachy
Anton Vrlić
Nikola Zelmanović
Anastazija Debelli
Koautori: Alan Matuka, Boris Boduljak
Predah-interijer
drvo, skaj, akrilna boja, limenke spreja
za gašenje požara, fotografije, city light
kiparska instalacija – asamblaž,
kiparska intervencija (Boris Boduljak) “Transfixed 1,2&3”, fotografska instalacija
(Alan Matuka)
500 x 700 x 700 cm
2017.
IZVAN KONKURENCIJE
Kaotična, statična, prašnjava soba koja ni po čemu nije odgovarala nazivu “Atelje u dvorcu Jakovlje” zavedenom u službenim dokumentima preobražena je naletom energije u kiparsku instalaciju. Stanka triju umjetnika od uobičajenih aktivnosti u Zagrebu pretvara se u novu aktivnost (sličnu brizi vlasnika vikendice i uređenju okoliša oko nje). Anastazija Debelli renovirala je decentno u tonu garnituru za sjedenje, a 3D dekorativni elementi na parketu i zidu pojavljuju se kao proizvoljni znakovi koketne i vatrene prošlosti dvorca. Kiparska intervencija Borisa Boduljaka “Transfixed 1,2&3” nastala je iz probranog zatečenog materijala po “Merzbau” konceptu i dodatnih elemenata potrebnih za definiranje kompozicije sa poliedarskim tijelima. Proces izbacivanja i spaljivanja, od gomilanja prema redukciji inventara zabilježen je fotografijom i dio je instalacije Alana Matuke. Dokumentarne fotografije unutar nepravilnih transformacija okvira projiciraju se na zid, njima nasuprot je “japanski jasan” ‘city light’, a plavo svjetlo obasjava, usuglašava i sjedinjuje površine u nadrealnoj atmosferi ateljea. Kiparska instalacija sva tri autora na četvrtom zidu su “konstrukcije” – principi građenja u prostoru.