Katalog radova
Selektirani autori i radovi
Marina Badurina
Ivana Bakal
Matea Banoža-Blažević
Carlos Ignacio Bellante
Aleksandar Bezinović
Duška Boban
Eugen Borkovsky
Lidia Boševski
Ivana Butković
Vanda Čizmek
Anastazija Debelli
Design Bureau Izvorka Jurić
Gordana Drinković
Emilija Duparova
Nina Đurđević
Nadica Eichhorn
Damr Fabijanić
Igor Galaš
Damir Gamulin
Damir Gamulin, Antun Sevšek
Karlo Gross
Hamper studio
Ajla Hebib Špoljarec
Jadranka Hlupić Dujmušić, Petra Krpan
Ruža Hodak
Ana Hrćan Šojat
Paulina Jazvić
Dominique Jurić
Matko Kezele
Ivan Klisurić
Vesna Kolobarić
Draga Komparak
Kuna zlatica
Paola Lugarić
Dominik Meštrović-Hajzler
Alida Mezić
Zdravko Milić
Ivana Mrčela
Ivian Kan Mujezinović
Natalija Nikpalj
Mirna Oštarić Kerr
Tena Pavletić
Ira Payer
Mario Periša
Danijela Pičuljan
Lili Poljak
Katarina Radošević Galić
Julijana Rodić Ozimec
Milena Rogulj
Yasna Skorup Krneta
Diana Sokolić
Danijel Srdarev
Sanja Stani
Jana Stoić
Studenti TTF-a kolegij Kreiranje odjeće
Studio I-GLE
Studio Sonda
Renata Svetić
Sanja Šebalj
thinkobjects studio
Mirjana Tomašević Dančević
Mario Tomša
Anselmo Tumpić
Snježana Vego
Ivona Verbanac
Ana Vivoda
Janez Vlachy
Anton Vrlić
Nikola Zelmanović
Family Hotel Amarin
– prostorna grafika i signalizacija
papir, guma, drvo, lim, asfalt, beton, zvuk
razne dimenzije, razne tehnike
2016.
Prostorna i funkcionalna grafika obiteljskog hotela poziva na igru i potiče na istraživanje, poziva na aktivno korištenje i otkrivanje prostora. Signalizacija kao doživljavanje, a ne samo čitanje prostora. Standardna signalizacija je linearna. Vodi od točke A do točke B. Doživljajna signalizacija poziva na sudjelovanje i komentira lokaciju koju posjećujemo. Korisnici se ne usmjeravaju ‘desno nakon 350 m’ već ih navodimo od točke do točke, kreirajući nove referentne točke u njihovoj mentalnoj mapi prostora. Hotel koji razgovara s gostima. Od davnina se djeci razni prirodni fenomeni, biljke ili životinje približavaju i tumače kroz antropomorfizam, davanje ljudskih karakteristika, što je u modernom dobu česta karakteristika dječje književnosti. Dajući hotelu osobnost, te mu dopuštajući da komunicira izravno s gostima na dvije razine (s odraslima tekstom, a s djecom slikom/piktogramom) ostvarujemo visoku razinu prisnosti između hotela i gostiju. Neživi objekt živi u mašti djece i odraslih, postaje partner u igri i strpljivi učitelj. Sve je dvostruko kodirano. Kako bi i djeca i odrasli osjetili da je novi hotel i njihov, sve aplikacije identiteta na sebi nose dvije razine čitanja i korištenja. Signalizacija se postavlja na dvije visine – za velike i male. Totemi/nosači oznaka u prostoru se čitaju iz dva kuta – za visoke i niske. Prostorne grafike su optička varka, ali i edukativna igra. Zidna instalacija u sobi je DIY umjetničko djelo, ali i igra. Svi obavezni ili očekivani elementi grafičkog identiteta uvijek komuniciranju na više razina. Upute u sobama, podlošci u restoranima, poziv na korištenje raznih hotelskih prostora uvijek nude i drugu funkciju u vidu igre i edukacije. Signalizacija poziva na igru i potiče na istraživanje. Integracija signalizacije i prostora / igre i edukacije. Hodnici hotela nalik su čarobnim šarenim tunelima koji vode do razigranih i praktičnih soba, ali niti u njima ne nedostaje poziva na igru i istraživanje kroz koje gosti uče osnove geometrije, odnose boja, te se igraju perspektivom. Istražujući ih, prolaznici uče u bojama, geometriji, perspektivi i drugim zabavnim i lijepim stvarima. Dugi i zavijeni, naizgled beskrajni hodnici hotela pretvaraju se u didaktičku igračku, gdje svakim korakom učimo nešto o geometriji, bojama, perspektivi. Boje i geometrijski oblici nisu odabrani slučajno, već smo ih uzeli kao početnu točku, jer djeca razlikuju boje i oblike od najranije dobi, pa im šetnja ovakvim hodnikom zaista pomaže razviti / vježbati kognitivne sposobnosti, proširiti rječnik (jer će im roditelji objasniti kako se koji od oblika zove i kako se koja boja zove), pripremiti ih za čitanje i pisanje, jer je prepoznavanje oblika slova prvi korak prema razumijevanju teksta.
Dizajn: Damir Gamulin
Copy: Nenad S. Vukušić